Caglasmsk Zeynep30 ben kullaniyodum valla bas dönmesi yapti simdi Kullanmiyorum. Tok karnina günde 3 defa kullaniyodum
istanbulluanne Zeynep30 20. Haftada basladm bende, suda eriyeni icemiyorum diye hap şeklinde istedim. Aksamlari 1 tane iciyorum bi yan etki yapmiyor bana.
Ikinciyibekliyorum Zeynep30 evet canim 34+5 bitmek üzere ayak kasilmalari yaşamadım . Ara ara oldu tabiki ods cok fazla ayakta kaldığım zaman çok yürüdüğüm zaman yorgunluktan ağrıdığı oldu ama nadir 🤗
Caglasmsk Zeynep30 bilmiyorum valla canim doktor öyle kullan demişti. 3 gün kullandim günde 3 defa sonra cok bas donmesi bas agrisi felan yapti. Daha kullanmadim. Belki de 3defa agir geldigi icin olabilir. 🤷🤷
AkelebekB Şimdi bunları okuyunca şaşırıyorum arkadaşlar ben 6+3 teym 5 haftalıkken hatta ilk ultrasonmda kasıklarımda adet sancısı gibi sancı var demiştim msgnezyum başlattı tadı migdemş bulandırıyor ama verdi diye suda eritip içiyorm buladar erken başlayan var mı
Caglasmsk Zeynep30 kullanmaya baslarkende zaten istersen kullanabilirsin demisti. agrilarm cok yoktu bazen oluyodu çünkü
GokceGenc Zeynep30 - 17. Haftada başladım cnm gunde bi kere ben tadını sevmiyorum ama mevbur katlanyrm ;( cok kramplarım vardı allaha sukur baya azaldı.. herhangi bir yan etkisi olmadı bnde
Zeynep30 GokceGenc bu haftalarda ağrılar normal sanırım neredeyse hepimizin aynı haftalar geçmiş olsun 😊
Zeynep30 GokceGenc bana saat söylemedi ama sadece tok yazıyor ilacın üstünde ne zamanlar alsam daha iyi olur acaba bir sürü ilaç kullanıyorum zaten troid vitamin kan birde magnezyum 😍😄
Zeynep30 deletedmom213 gerek görürse veriyorlar galiba tam bilmiyorum ağrılarım vardı dün gitmiştim Doktoruma dün verdi daha bana 17+4 haftalığım