Hly3 ya evet doğuş siyah paket alıyorum hep ikidir misafirim geliyor aynı demliyorum açık oluyor ve sanki istediğim çay tadı yok 🤦♀️ Öncesinde o kadar güzel oluyordu ki tadı bana gelenler çayımı iki demlik içer giderlerdi şimdi o tadı rengi alamıyorum yok ..nedendir ki ?