nurn yigitegenin_annesi1 ay etmemmı edıyorum eşim sat dedı djnlemedım 35bın zarar vıcdan azabı 😢bankada satmaya ızın vermedı az degıl bankalarda
Fundakls nurn bizede 41 bekleyelim dedi doktor bugün suni sancı korkutuyor beni uzun süre çekiyormuşuz
Kbrakyst Melisaa97 hayır istemediler bildiğim kadarıyla pandemi Hastanesinde yapıyorlar ama ben özelde doğum yapacağım