Seher1213 BaLLikom44 ay çok şükür o zamandan beri doğumda olmamış bi umut oldunuz bana ben aşırı korkuyorum ama mecbur yapmam gereken şeyler var eksikleri tamamlamaya çalışıyorum çok zor bir süreç aslında bide ikiz gebelik