Merhaba arkadaşlar ben 25 haftalık gebeyim bebeğin hareketlerini aşağıda hissediyorum ve hareketleri az gibi geliyor bazen sancımda oluyo hemen geçiyor 23 haftalıkken rahim uzunluğum 30 cm doktor erken doğum riskin var demişti ağlıyorum hep yardım edin lütfen aşağıda hissetmeme normal mi ve bu haftalar az mı oynar