zynpdmrl Kahveli benim adetim 2 gün gecikmişti evde testte pozitif çıkınca hemen hastaneye gidip kan vermiştim ve 386 çıkmıştı beta bence kan ver
Deletedmom_85 Kahveli ooof cok geriliyorum ya 😄 belki kanda cıkar canım umut var hala regl olmadığın sürece
Kuzusununanasi Ben bir gün gecikince vermistim kaç çıkmıstı hatırlamıyorum ama pozifti belli olmuştu hamile olduğum. Gecikmeden verince de anlaşılıyor hatta. Öncesinde aşı olacagım için gecikmesini beklemeden kan vermiştim negatifi görünce covid aşısı olmuştum.