Kahveli zaten planlı bişeydi oğluma arkadaş olsun istiyordum 😊 hem adetim 2 gün geçti normal de şişkinlk vs okurdu o olmadı ve son 1 haftadır normal de çok su içmeme rağmen pek uyanmam sabahları idrara sıkısıyordum ve rengi koyu oluyordu ki dedğin gibi normalde 3 litre su içerim enaz hiç öyle olmuyordu bu 3 değişiklik etkilemiş oldu zaten eşime de dedim mıhtemelen hamileyim diye gittim test aldım hemen çıktı akşam yaptım bir de emin olayım dedim sabah yaptım 😊 suan öyle bekliyorum biraz daha geçsin enazından gittiğimde kalp atısını vs duyarım diye