nsakin Mukabo ana kucağı almayı düşünüyorum. Kullanan var mı memnun musunuz ? Kaç aya kadar kullanabildiniz ☺️
Melos12 nsakin canım onu bilmiyorum ama ben Bugün 6 fonksiyonlu babyplus markasını aldım ve çok güzeldi beşik olarakta tercih edilebilir öyle yer kaplayan bişeyde değil ufak tefek ama senin istediğinede neten baktım güzele benziyor
Gul33 nsakin joie Serina aldım ben. Sansa ve Serina arasında kaldım ikincisini tercih ettim. Ayakları yere sağlam bastığı ve çok yer kaplamadığı için joie olsun istedim. 2.5 yaşında da bir kızım var.Bu markayı hiç bilmiyorum.
Gokyuzum1 Melos12 bugun bende denk geldim ebebek te ama pek emin olamadım, benim baktığım çok yıpranmışda olabilir, kutudanıkan nasıldı aklım kaldı ama bilemedim 😏😃
nsakin Melos12 bende şimdi baktım e bebek sitesinden aldığınız çok güzelmiş özellikleri de var dönencesi de var düşüneceğim aklımda bulunsun teşekkür ederim ☺️
Melos12 Gokyuzum1 valla Bugün bende fırsat katında denk geldim kırmızı rengini aldım güzel geldi gözüme aşağı indirip yükselebilyorsun felan oyuncakları felan güzel bazıları beşik olarak tercih ediyormuş
Gokyuzum1 Melos12 bende ilk doğduğu zaman oturma odasında mutfakta vs kullanmak için düşünmüştüm ama dediğim gibi emin olamadım 😂
Melos12 nsakin 150 TL ye aldım canım https://imgyukle.com/i/kdoEqR Bunun aynısı kırmızı renk aldım bide bej rengi vardı beyaz olarak geçiyordu o renk hoşuma gitmedi kutulu bi şekilde aldım
nsakin Gokyuzum1 bende dizim gibi düşünüyorum her yerde kullanabileceğim ana kucağı arayışındayım . Günümüzün çoğunluğu mutfakta geçıyor maalesef ☺️
Melos12 Gokyuzum1 sitede öyle canım hatta ben siteden almayı düşündüm bi ara bütünle öyle gezinirken Fırsat katı gördüm orada hatta 599 TL di sonra kutululara baktım 150 etiket basmışlar https://imgyukle.com/i/kdoxEx Diğer bi rengide buydu ben bu tonu beğenmedim
Melos12 nsakin vardı canım 2 kutu daha vardı onlar bej beyaz olarak geçiyordu kalan ton buydu https://imgyukle.com/i/kdoxEx ama ben kırmızı daha güzeldir diye görmeden kırmızı aldım bu Dorsay katları genelde iadeli kutular oluyor eksikleri felan yazıyor ama bunlar eksiksiz kusursuz ürünlerdi bi kaç kişi daha bakınıyordu kaldımı bilmem ama kuzum İstanbul esenyurt tarafında
Gokyuzum1 Melos12 evet gördüm iki rengi de vardı ama kutuya bakmadım valla reyondaki fiyatı gördüm keşke baksaydım 😂
nsakin Melos12 fişinizde açık adres yazıyordur e bebeğin açık adresini verebilir misiniz ☺️ Eşim söyleyecek arkadaşına ☺️ Bu fiyata bedava gerçekten mukabo görüntü açısından çok hoşuma gidiyor ama fiyat olarak ta hep değer mi değmez diye düşünüyordum