sydv Nurayy28 evet ben de yiyemiyorum sıcaktan 🙈 o yüzden en azından arada omega3 içmekte fayda var ☺️😀
Mesude112 Bussel regenesis kullanıyorum tavsiye ederim kızlar dış kısmı kakaolu gibi normal olanlar çok kokuyor bide bunun içinde folik asit magnezyum b vitaminleri de var
umranozby Merve12 daha gitmedim canım doktor yazdığından beri bayramdan sonra gideceğiz inşallah benim bebisimin karın bölgesi zayıf dedi doktor 27 haftada yazmıştı bakalım
Brcntyfr Bussel krilom omega 3 kullaniyorum doktorum onerdi kendi hapiymis kilo aldirmaz dedi normalde meyilliyim kiloya ama gercekten aldirmadi bana ama bebegim aliyo cok sukur.