BBusraa Bussel valla bana sadece imom omega diye bir folik asit yazdı doktor. O da balık yağı içeriyormuş. Onu kullanıyorum şimdilik🙄
sydv Bussel 12. Haftda verdi doktorum 30 olduk hala kullanıyoruz malum yaz ayları balık yenmiyor regenesis max içinde birçok vitamin takviye de var ☺️
Nurayy28 Bussel omega royal kullandim kilo yapti 97 tlydi pahalı arkadsim imom kullaniyomus aldim 3.5 tane onuda ben biraktim 15gnde bir balik yicem 😊