Yelizmurat aslında kötü bi huyu yok garibimin. Evlerimi bile süpürür çamaşırımı asar. Hakkını yiyemem. Hatta geçenlerde tırnak kesmeye çalışıyorum hiç rahat edemem başkasına yaptırmaya istemedim ondan da o görünce geldi aldı elimden kesti ben çok utandım istemedim kızımı sıkıştırma diye kızdı. Her erkekte olan odunluklar. Bazen fazlası da oluyor ama napalım iyi yönlerini düşünüp katlanıyoruz 🤣🤣🤣