Feyzanne Ben bundan iki ay önce ilk gebeliğim 5. Haftadayken kese bile göremeden düşükle sonuçlanmıştı. Üstüne bu mucize haberi aldım çok sevindim ama ister istemez daha pimpirikli oldum korktum ona bir şey olmasından kendimde bir rahatsızlık hissetmeyince bir şey mi oldu acaba ona diye endişe eder oldum. Doktorda Perşembe günü kalp atışı bebek ve kese güzel ama kese kadar bir kanama alanı var diyip iğne ilaç verince çok tedirgin oldum. Sanırım sizin aylarınıza en azından 3,5 aylığa gelene kadar yine içim daha fazla pır pır edicek😞🥲