Ben de içiyorum maalesef ilk gebeligimde de içtim oğlum 2 yaşında çok şükür gayet sağlıklı doğdu tombis bir bebekti şimdi de hala içiyorum ama azalttım resmen yiyesim geliyor bazen Allaha emanet diyorum ama geçen bir dr un yazısına denk geldim plasentanin mucize bir yapı olduğuyla ilgili bebek için gerekli şeyleri alıp istenmeyen şeyleri tekrar atık olarak anneye yolladığı ve anne ve bebeğin kanının bu sebeple birbirine karışmadığını yazmıştı yani aşırıya kacilmadigi sürece her şeyde sorun olacağını sanmıyorum inşallah tabii