Saliha_08 benim bebeler tüp bebek, tedavi süresince günde 4-5 e düşürmüştüm eşimin de baskısı vardı tabi. Transferden bi gün önce son sigaramı içtim bi daha da içmedim.
Şunu düşündüm, bi sürü tedavi görüyoruz ilaç alıyoruz iğne oluyoruz vs neden bunu riske atayım ki dedim çünkü tutmasa sigaradan tutmadı diye vicdan yapıcaktım.
Bir de sigara içen annenin bebesinin ultrason görüntüsüne denk geldim kısa video gibi, sen dumandan rahatsız olsan bi kapı pencere açarsın geçer ya bebek? Ağzını yüzünü oynatıyordu falan o kadar etkilendim ki o videodan bıraktım. El kadar doğacaklar zaten, anne olarak onlara nasıl kıyarım