Ekercan evet kıza benziyo fln deseydi bizde diğer ihtimalide göz önünde bulundururduk kızım diye severken oğlumuz olcakmış meğer😂 gopta bi doktorun kendi muayenehanesine gidiyordum ama o olaydan sonra değiştirdim doktorumu yemiyüzyıl hastanesi dilşad hanıma gidiyorum