Kizlar merhaba biz 13 haftalıkken gittiğimizde %90 kız demişti 17. Haftamiz da doktora gittik kesin kız dedi dün yanı 22. Haftamizda tekrar gittik normal bir kontrole ama bize erkek olduğunu söyledi ve çok şaşırdık başına böyle bir olay gelen varmı ?