Aylizdeniz hunilimom hunilimom aynen sorma bende kan verdigim gün cok ayakta kaldım ve sevinince kasıklarımda cok asırı ağrı oldu şuan biraz daha iyiyiz🙏😘
hunilimom Aylizdeniz evet daha yeniyiz insallah bakalım benim 2. Olduğu icin bi tik tecrübeliyim ama kızım da bu kadar agrim varmıştı hatırlamıyorum mide bulantım yoktu sadece çok uyuyordum
moom222 Aylizdeniz bnm doktorum üçüncü teste gerek yok 30 aralikda gel dedi o haftaya göre 6+5 falan oluyor acaba kese ve kalp atışı için mi cagardi bu kadar geç
hunilimom moom222 iyidir insallah gözüm agri olunca direk tuvalete gidiyor hemen peçete ile bakıyorum 😂 benim kilom da var agrim biraz da ondan diyorum 😂
moom222 hunilimom Ayh hiç sorma ağrı adetle aynı olunca aynı bnde senin GB tamam diyorum adet olcam 😂
Karelinannesi Aylizdeniz adetime 5 gün kala akşam akşam normal kaset test yaptım ve pozitif çıktı silik. Acaba diyorum değerim yüksek mi çıktı 🌸
Aylizdeniz Karelinannesi silik cıktıysa gebelik olma riski var kan versen değerin kucuk cıkar biraz daha bekle dicem ama ben adet günümde yaptım pozitifti:)
Aylizdeniz zehracal hastaneye henuz gitmedim canım cunku özel klinikte calısıyorum bebisimi öyle takip edicez inşşalh🙏 İlac olarak geybfoll verdi doktorum ıcınde ıyot oldugu ıcın oldukta saglıklı💜
hunilimom moom222 yaa hayırlı olsun ben 6 ay denedim olmadı bu ay umudumu kesmiştim cunki kafam başka şeylerle doluydu hata adete 3 gün kala test yaptım silik gözüküyordu ama arkadaşlar yok dediler ama adet belirtim de yok kendimi biliyorum öyle öğrendim
moom222 hunilimom cnm 6 buçuk senedir deniyorum inan üç düşük biri kürtaj hemde on ikinci haftada bu inşallah tutmuştur bndede güç kalmadı 🤲