moom222 benim adetime yakın mide bulantım vardı bu hafta içinde hep vardı psikolojik olduğunu sandık uzun zamandır deniyoruz hep öyle oluyordu 13 aralikta test yaptım pozitif çıktı carsamba günü yine bi kaset test yaptım o da pozitifti persembe günü kan verdim 317 çıktı pazartesi kısmet olursa yine kan vericem mide bulantım hala var mide şişkinliği var