Sherryy Tatlıyı çok seven biriyim ama ilk aylar hiç tatlı canım çekmedi daha çok ekşi tuzlu yedim. Kızım olucak inşallah ☺️
HGulsah Sherryy bende senın gibiydım 14 hafta erkek dedıler ya :( İki Oğlum var gööğnüm kızdan yanaydı Allah biliyo ya
Merveikratanem Edanur_Dilek kızımda yediğim tatlının haddi hesabı yoktu şimdi ikiz erkeklere hamileyim yediğim balığın haddi hesabı yok
Guney16_Enes21 Edanur_Dilek İki oğlumda da limon soyup yiyordum hep ekşi meyve yiyordum pek ekşiyle tatlıyla cinsiyetin alakası yok ama inşallah gönlünüzden geçen olur 😊
Nazli_ayar Edanur_Dilek Canim hep ekşi çekmişti. Hatta erik asermistim. Turşu yemek isterdim sürekli ama oğlum oluyo 😂
La_Liberte Edanur_Dilek ben tatlıdan soğumuştum, ekşi meyveler aşeriyordum. Erkekti bebeğim 😊 halam da öyleydi, kuzenlerim de öyleydi 😊
annebebek2904 Edanur_Dilek Turşu limon kemiriyordum canım nasıl turşular istiyordu anlatamam Oğlum olacak Allah’ın izniyle Bizde tutmadı
iremcannn1907 Edanur_Dilek hamileliğimin en başında yeşil zeytini ve salatalık turşusunu çerez gbi yerdim, ama oğlum olacak canım 😂❤️
Happy_001 Edanur_Dilek yok onunla ben hamılelık boyunca eskı yedım sonucta oglum oldu 😀yanı hurafeler bence alakası yok tatlıdan yedım
Beybisininannesi Edanur_Dilek aynı zamanda bi arkadaşımla hamile kaldım ikimizde ekşi yiyip durduk Onunki erkek benimki kız 😃🤷🏻♀️🤷🏻♀️