Firdevssaim Geçen sali randevum vardi 36.4 haftalik hamileyim bebegimin donmedgni soyleyip dönmesi icin yapmam gerekenleri soyledi ayni zamanda bebegimin karin cevresinin gelisimin 2 gun falan geride oldgnu söyledi bende netten neden donmedgne baktim ve internette bebekteki anormal durumlardan dolayi donmedgi nedenler arasindaydi acikcasi moralim bozuldu sizce neden donmez yada 2 günlük gerilik nedir.
Dandikbebe Firdevssaim ilk bebeğim tersti Cnm, makat geliş. Mecburi SeZeryan oldum, ck şükür ki sağlığı da gayet yerinde bi evladım var. Bakma nette yazılanlara
MerveSara Firdevssaim Tatlım sola yat diyorlar dönmesi için .2 günlük gerilik hiç bir sorun yaratmaz, strese girip bebeğini strese sokma . Aynen beslenmeye devam, süt ,muz , kuruyemiş.🙏🏼 🤗
Bbdd Firdevssaim secde de dururmuş gibi durmanın faydası olduğunu duymuştum ama instagramda ayşe ebe var ona sorabilirsiniz soruları cevapiyor sanırım paylaşmıştı daha önceden de bunun hakkında bilgiler https://www.instagram.com/ebeaysee/
Babies16 Firdevssaim ya milyarlarca bebek donmuyor.ona takilmayin.2 gun geriliktende hic bisey olmaz ciddiye bile alinmaz.bence dert edilecek bsiey yok saglicakla alin ins
Perimm Canım son ana kadar döner sıkıntı yapma, dönmese bile bebeğinde bi sıkıntı yoktur bu durumu yaşayan çok insan var Firdevssaim
Emelunlu 2 günlük gelişim geriliğini kafaya takmayın lütfen ,ölçümler yüzde yüz doğru olmuyor ,bebeğin pozisyonuna göre değişiyor ,benim bebeğime iki hafta gelişim geriliği var dedi doktor .2,5 haftaya kadar sıkıntı olmaz dedi .dönmemesi de bi sorun var anlamına gelmez ☺️39 haftalık gebeyim kızım hala yan yatıyor ;)
Firdevssaim Emelunlu peki size doktrnz ne onerdi 39 haftaliksinz yani donmezse en gec sezeryan ne zaman olur dedi
Tugceus 37+5 bebeğim hals ters benimde inşallah dönerler 🙏🏻 Dönmezlerse de sağlıkla gelsinler napalım🤦🏻♀️☺️
Sukranerolkaradag Firdevssaim Bir sıkıntı olduğundan dolayı değildir. Anneannem köyde ebelik yapardı. Ters gelen bebekleri çevirirdi anne karnında.Eskilerden bunu yapabilen çok var. 2 günlük bir şeye de gerilik denilmez bence.
Emelunlu Firdevssaim pazartesi günü muayene edecek tekrardan ,daha günümüz var ne de olsa bekleyedebiliz 41.haftaya kadar ,ya da dönmüş olursa suni sancıyla doğumu başlatırız dedi.son çare sezeryan
Mineoksuz Bizde 36 haftalığız hâlâ ters 34. Haftada baş aşağı döndü oda 4 gün sürdü sadece 🤷🏻♀️ Yine makat geliş şu an bakalım ne olacak nasıl doğacak bende bekliyorum merakla doktorumuz da döner belki diyor 😌
EnverNeslihanKarademir Dönüp dönmemesi senin elinde olan birşey değil canım benimde dönmedi 37haftalıgız. Yürüyüşler yaptım dönmesi için banamısın demedi mecbur salı günü sezaryen olucam.
Edbanne Firdevssaim ilk çocuğum makat gelişliydi, tek olumsuz tarafı sezaryenle doğacak olması. O dönem doktorum hiçbir sıkıntıdan bahsetmedi, çok da sağlıklıydı oğlum.
Firdevssaim Emelunlu anladim yani bana doktrm 39. Haftaya kadar bekler donmezse sezeryan dedi ama bilmiyrdum 40 haftaya kadar beklenebildgni oyle bir durum varsa bende talep ederim sonucta normal dogum saglikli olan
Firdevssaim Emelunlu doktorum karnima masaj yapmami evde gunde 4 5 defa 5er dk aralikla girgir yapmami karnima fener tutmami soyledi yapmaya calsyrm elbette lakin ne olur blmyrm
Emelunlu Firdevssaim zaten gebelik 40 hafta üzerinden takip ediliyor ,normal süresi bu,doktorunuz açısından bebekle ilgili bi sıkıntı yoksa bu süreci bekleyebilirsiniz
HamduSena Firdevssaim benim 39. Hafta halen dönmedi. Artık sezeryan için gün verecek doktorum. Sağlıklı olsunlar da sezeryan da bi nimet. 2 günlük geriliği kafaya takmayın . 2 ay dese haklısınız da 2 gün nedir ölçümler tam çıkmıyor zaten.
Firdevssaim HamduSena dogru haklsnz ama ben yanilmis da olablrm 2 gun mu dedi yokaa 1 haftami tam hatrlamiyrm da ama sezeryan icin bende bekliycem sanrm
Ceylanyusuf Firdevssaim Canım benim dönmesi için erken daha benim de 36 haftalıkken bebeğin başı aşağıda değil di son haftalarda yerini alıyor canım endişe etme