Rezan_korkmaz Havva-42 bende hep deniyorum erkek çıktı ama bebişime bir kız bir erkek dediler bakalım artık nasip 😀🙋🏻♀️
Havva-42 Rezan_korkmaz artık oda nasip de bide ultrason görüntüsünden bebeğin duruş şeklinden anlayan anneler var instagramda filan denk geliyor bana neyse doğunca göreceksiniz zaten şakası bir yana sağlıklı olsunlar da 😃😃😃
Rezan_korkmaz Havva-42 teşekkür ederim canım 18 haftalık olduk ama halen hiç birşey alamadım cinsiyetimiz net beli olmuyor ilk üç buçuk ay erkek 4 ayda kız dendi nasip kısmet artık 🥰
Rezan_korkmaz Havva-42 https://resmim.net/i/SEd5wi 2 hafta sonra ayırıntılı ultrason girecem canım en son ki ultrason resmimiz belki tahminde bulunan olur 🥰😀
Emines443 Çin takvimine bakmak isteyenler googleye Çin takvimi yazip en uste vikana tıklayın zaten sizi yönlendiriyor asagi dogru😊