Hulyarh adetin daha yeni geçtiyse olabilir 🙂 ama keseye daha azcık var.
2gün sonra tekrar kan verip düzgün katlanıyor mu diye bakabilirsin ya da en son Kan verdiğin günün üstüne 9gün koyarak randevu da alabilirsin
O zaman beta 3000leri görmüş olman lazım kese üstten gözükür 🙏☺️ İçin daha rahat eder gördükten sonra