Merhaba ben test yaptım pozitif çıktı kan testi de yaptırdım emin olmak için onda da hamilelik çıktı ama bende bi korku var olmayacak diye
Çünkü hiç kanamam olmadı midem bulanmıyor yada hamileliğin getirdiği olumsuz şeylerden hiç yok bende sadece belim çok ağrıyor doktora gideceğim ama çok korkuyorum ya bebek yoksa😞