Aylinulu bana perinatolog demedi sadece kilosu düşük başka da bı sıkıntı yok küçük doğacak dedi doktoruma çok güveniyorum çokda seviyorum değiştirmem galiba çünkü ilk gebeliğim de çok sıkıntı yaşadım doktor dan yana 2 Co de bu doktorumda dogurdum bunu da Allah’ın izniyle orda dogururjm galiba 🤲 napalim küçük olsun ama sağlıklı olsun başka bişey istemem sadece uzuliyorum işte