31+6 Doktor randevum bugündü. Bebek 2200 gözüküyor. Toplamda 10 kilo aldım. Gebelik şekerim tam sınırda maalesef. Doktorum sıkı bir diyet listesi verdi 1 aydır uyguluyorum. Bebek 3 haftada 900 gram almış. Ama bebeğiniz iri gözüküyor genetik dedi. 2 hafta öndeyiz ve böyle giderse benimde normal doğurmam hayal olucak gibi hissediyorum.