Muberenay_25 Şişeler üzerindeki tatihe bakın bare arkdşlar gecmiş tarihleri vuruyorlar dün hazal kaya bile paylaştı
Muberenay_25 Ezgicck canım herkesin kendi tercihi bence bunu isteyip bakılması şişelere çok iyi her açıdan
inciirem Ezgicck ya sinovac 2 kez oldum onda sıkıntı olmadı hiç ama biontec etkiledi çok beni 😒 ama ben covidi de çok kötü geçirmiştim bağışıklığım düşük sanırım
Ezgicck inciirem çok geçmiş olsun canım Allah ım Bi daha yaşatmasın 🙏 çok şükür ben hiç covid olmadım 2 biontech vuruldum etkilenmedim demekki gerçekten bünyeden
Aslinur Ezgicck banada bugun 3. Doz cıkmıs 22 sine kadar ama 37haftalık oldum beklesem mi beklemesem mi kararsızım dr a sprucam
Ezgicck Aslinur sen yinede Bi danış istersen canım ben 10+4 oldum daha doktoruma sordum mutlaka vurul dedi