nevarneyokk UmutsuzPolyanna Ahahshs burda cinsiyet tahmini bilmekle ünlenmiş biri vardı gülseren diye herkes onu etiketliyorsu soru postu açıyorlardı ahahaha
Yusufhalime Deletedmom62627 39+3 haftaligim aynı şey birebir bende de oluyor kasikiyor sertlesiyor nefesim kesiliyor sık sık oluyor hemde 1 haftayı aşkındır ama sancı su nisan felan gelen giden hiçbiri yok
Fatmaaiskiff1 Deletedmom62627 ya benimde öyle dün gece hiç yatamadım iki dakikaya bir tuvaletim geliyor belim öyle bir ağırıyor ki uykumu bölüyor ne zaman tuvalete kalksam bebek sağ tarafta toplanmıştı böyle . şuanda bu saat oldu hala belim çok ağırıyor geçmedi 36+4 haftadayız bilmiyorım ki nedir bu ağrı bel ağrısı dışında başka bir belirti yok
Semaberay Bebiscann aynen bende 37+5 kasılma hissediyordum nst sancı çıktı Hic ahissetmiyirum bı cm açıklık var evde takipteyim
Bebiscann Semaberay bende 37+5 de den 3 gün önce kasılmalar başladı, 37+4 de dahada sıklaştı ve bel ağrısı ve kasıkta baskı da oldu kanamam geldi ardından suyun geldi hastaneye gittik ilk iki çocuğum da sezeryan olduğum için direk sezeryana alındım
Anneolmak__ Deletedmom62627 artık kasilsin be kardeşim😂😂 seninki de benimki de sağlıkla gelsinler insaaallah 🤲😍