Deletedmom62627 Tam uykuya dalıyorum karnım kasılıyo nefesim kesiliyo uyanıyorum. Bu kasılmalar doğum kasılması mı nedir gideyimmi yoksa kasılmaya devam mı edeyim?
Bebiscann Deletedmom62627 Allahım, doğum sancısı olabilir valla sancı sayar yükle sancıları say bakam
Deletedmom62627 Deletedmom73711 ama ağrım sızım yok hastanede sancı çekeceğime evde çekerim diye düşünüyorum hastane el koyunca bırakmıyo insanı
Helpmee Deletedmom62627 sancınız gelirse gidin bnce 37 haftalığım bendede aşırı kasılma var ve göğsüme kadar çıkıp beni nefessiz bırakıyor rahatsız ediyor
UmutsuzPolyanna Deletedmom62627 su olmasa bile ritmini takip et sancı gelirse cnm yapacaksın bu sefer inanıyorum hadi devamkee😍😍
Deletedmom62627 UmutsuzPolyanna kız uyutmadı sabahtan beri burnumdan geldi iki lokma uyuyam dedim kasılıyo da kasılıyo
Deletedmom62627 Bebiscann evet ama doğum sancısı dedikleri belden giren seni yerden yere vuran sancıya noldu
Semaberay Bebiscann aynen bende 37+5 kasılma hissediyordum nst sancı çıktı Hic ahissetmiyirum bı cm açıklık var evde takipteyim
UmutsuzPolyanna Deletedmom62627 yarım saat daha takip et bakalım sonra aklan paklan git hastaneye 🤣 ama şey demesinler Sen yine geldin mi?? 😅