Bende 16 haftalığım şuan ve hala iğne vuruluyorum son iğnemi haftaya vurunucam evet iğne yapılan yer ağrı acı yanma yapıyor ilk olduğum zaman çok yadırgamıştım bilmediğim için haftada bir iğne oluyordum ve bir hafta sola bir hafta sağa vurunuyorum kalçadan bir çok hemşireden duydum vurmadan önce yavaş enjekte edeceğim çünkü yağlı olduğu için emilmesi biraz zaman alıyor diye yavaş vurunca çok acımıyor ve yağlı olduğu için yakar biraz diyorlar ama kimisi var şak diye enjekte edip bitti diyor o inanılmaz yakıyor aklınızda bulunsun yavrum için değer dedim hep yaklaşık iki buçuk aydır vurunuyorum çok şükür kanamam yok ağrım hala nadiren oluyor allah hepimize hayırlı evlatlar versin 🙏🏻 Bol bol dinlenmeni öneririm