Benim de kahverengi leke gelmişti her şey normaldi yerleşme kanaması büyük ihtimal dedi ama her ihtimale karşı bana da iğne verdi gerçekten o gece uyumamıştım ağrıdan, ikinci iğne o kadar acıtmamıştı… Şimdi 13 haftalığım bi sıkıntım yok Allah’a şükür geçti ama bi ay falan sürekli yattım kalkmadım çünkü ikinci kanamam da olmuştu