acemianneee_31 18 haftama kadar dr priliam kullandım ilk zamanlarda hiç fayda etmiyor gibiydi ama kullanımı yanlışmış başka doktor bana gece yatmadan 1 saat önce 2 adet iç demişti öyle yaptım mide bulantısı kusmam geçti ilaçla yiyebildin mi dersen 13 haftamdan sonra hafif iştahla başladım yemeye içmeye canım ondan önce bütün iştahım herşeyim gitmişti şuan 24 haftalığım ilaç felan 18 haftama girdiğimden beri kullanmıyorum kendim bıraktım iştah artışı ve yeme isteğini 18 haftadan sonra görürsün inşallah 🤲🏻🤗