MerveNur- 36 haftalıkta gittim bir baktık böyle büyümüş
Daha öncede vardı doktorum görmedimi yoksa küçüktü önemsemedimi bilmiyorum yeni öğrendim yani
Şimdide 37+3 haftalığım artık doğumu bekliyorum yani gitmem doktora heralde
He bu arada banada dedi suyun iyi bir problem yok diye