Kevserclp canım merhaba,hiç kafana takma☺️ ayrıntılı ultrasonda bebeğimin iki böbreğinde genişleme çıktı. Dün kontrele gittim böbreklerde sıkıntı görünmüyor dedi doktorum. Sağ böbrek 6 mm sol böbrek 4.2 mm idi. Şu anda sıkıntı yok☺️ internete bakıp sakın aklını bulandirma. Her kontrolde baktır sadece ,zamanla geçebiliyor, büyümeye devam ederse doğumdan sonra da tedavi edilebiliyor. Canını sıkacak bir durum değil,inan 2 doktorum da hiç önemsemedi.