Mubahkorkmaz birşey soracağım benim de su fazlalığım var artı bebemde çok kilolu 34+2 ken 3 kiloydu şimdi 35 haftalığız gelişimi de 1 hafta 10 gün ilerdeymiş.
Doğumdan korkmuyorum da sezeryamdam korkuyorum
Tansiyonundan dolayı baş dönmen var mıydı benim çok başım dönüyor bu aralar ?
Rabbim kavuştursun bu arada❤️