Kızlar 35+3 günlük hamileydim suyum çok fazlaydı ve tansiyonum son hafta çok yüksek çıkıyordu 17,10 çıkıyordu 10aralık Cuma günü kontorolüm vardı doktor bişey yeme dedi beni oturtu tansıyonumu ölçtü 16.10cıktı tansiyon ilacı içirdi 1saat sonra tekrar ölçtü hiç düşmemiş hemen ameliyathaneyi hazır ettirdi beni hemen doğuma aldılar ve hazırlıksız gittim ya suan kızım yoğun bakımda lütfen dua edin 😥💕