hanzade0 Merhaba, hamileliğinizin ilk aylarında nelere dikkat ettiniz? Nasıl beslendiniz, neler yaptınız vs yapmadınız?
Leylayz hanzade0 valla canım ilk aylar çokta dikkat edilmiyor çünkü herşeyden tiksindigim için yağsız şeyler tükettim, çünkü bildiğim kadarıyla ilk aylar bebek anneden beslenmiyormuş, siz yine iştahınız yerindeyse yumurta süt yoğurt balık tarzlarını tüketin, çok fazla ayakta kalmaya ağır taşımaya çalışmayın
Selindrellaa hanzade0 merhaba doktorum herhangi bir yasak koymadı sadece ağır işlerden kaçındım daha dinlenmeye yönelik geçirdim ilk zamanları. Maydanozu sadece bişeyin içinde az yedim ve hala bitki çayları içmiyorum onlar sıkıntılı. İlk haftalar psikolojik olarak biraz zor korkulu ama iyi düşünerek geçir sağlıkla geçsin inşallah 🌸
Elfgrcn hanzade0 hiç bişey ☺️ Alkol sigara hariç canım ne isterse onu yedim içtim dozunu kaçırmadan☺️ Et balık sebzede yedim cips kolada yedim içtim. Küçük kaseye 7-8 cips bile koyup yiyebilirsiniz dozunu kaçırmamak adına. Sağlıklı beslenmek bende canın ne istiyosa onu yemektir tavsiye ederim☺️
BirPatiSever hanzade0 sigara çay kahve tamamen bıraktım. 4. Aydan sonra çay içemeye başladım. Paketli gıdalar almadım. Hamurişi, kızartma ve tatlılardan uzak kaldım. Hergün 1 yumurta, 3 ceviz, peynir, süt, yoğurt, meyve yemeye dikkat ettim.
hanzade0 Leylayz >!!< Şu an da ben de mide bulantısı koku hassasiyeti vs yok o yüzden yemek yerken veya hazırlarken zorlanmıyorum
hanzade0 Selindrellaa Çok teşekkür ederim🥰 Ben de dikkat ediyorum çok yormamaya çalışıyorum kendimi ve zaten sürekli bir uyku halindeyim uykum yok ama yastık resmen kafamı geri çekiyor ve yatsam sanki hiç uyumamış gibi uyurum🤭
hanzade0 Elfgrcn Kesinlikle katılıyorum size, ben hiç alkol sigara bugüne kadar tüketmedim zaten, ben de şu an ölçülü olarak normalde de neleri yiyorsam onları yiyorum
Haticekundas hanzade0 ben bugün 5+0 oldum siz ne kadarlıksınız ilk öğrendiğim günlerde çok bulantım vs vardı ama şuan çok şükğr yok
Elfgrcn hanzade0 sigara değilde alkol kullanıyordum açıkçası ara sıra. Ama onun dışında en güzeli canın ne isterse onu yemek 🙃
Selindrellaa hanzade0 rica ederim canım 🌸 ben de öyleydim herhangi bir mecburiyetin yoksa boşver dinlen daha iyi hissedersin 🥰
Ebbelif 10 haftalığım şu an tuzlu çubuk kraker kemiriyorum. 6-8 hafta kabus gibiydi şimdi mide bulantım çok çok az Ama sürekli karnım acıkıyor Sürekli bşy yemek beni yoruyor halim yok bitkin hissediyorum Doktor normal dedi 20. Haftaya kdr bebek kendiliğinden büyür sonra senin beslenmene ortak olur dedi. İçimi böyle rahatlatıyorum. Folik asit, kalsiyum, d vit kullanıyorum.
hanzade0 Ebbelif Ben de sürekli acıkıyorum yemek yerken bile acıkıyorum o derece iştahım çok açıldı ama çok kilo almamak adına kendimi tutuyorum 🤷🏻♀️
Ftynur Sabah aç karnına 1 bardak sütle ceviz fındık yiyorum 1 saat sonra kadar kahvaltı hazırlıyorum hergün yumurta yemeye özen gösteriyorum peynir sandviç yapıyorum yağda yumurta maydanoz kıvırcık peynir domates biraz midesiz oluyor ama
hanzade0 Ftynur Bence gayet sağlıklı besleniyorsunuz☺️ Ben de aynı şekilde süt, yumurta, kuruyemiş, yeşil sebze ve meyve ağırlıklı besleniyorum. Kahveyi çok tüketirdim kahve içmeyi azalttım hatta içmiyorum bile denilebilir
Sherry Ftynur cok guzel besleniyorsunuz ancak maydanozu ilk aylarda onermiyorlar yeni gebeyseniz bilginiz olsun.
Ftynur G12-m12 ablam dalinin sabun Tozuyla yumuşatıcısını kullanıyordu memnundu bence de kokusu çok güzeldi bende dalin kullanıcam
Ftynur hanzade0 eşimin desteğiyle hergün yumurta istemiyorum ama kendimde zayıf olduğum için eşim kızıyo kendine bak besle sen böyle yaparsan o çocuk napıcak günahını alma diyo
hanzade0 Ftynur Eşinizin destek olması güzel hoş bir şey, ama siz yine de ne yiyip ne yemeyeceğinizi iyi bilen birisine benziyorsunuz sağlıklı şeyler tükettiğiniz belli zaten, sürekli yumurta yemekte olmaz🤭🌸
Ftynur hanzade0 kız bnaa kalsa günlerce aç dururum acıkma huyum yoktur ama Fast food aşırı düşkünüm eşim istemiyordu şimdi hamile olduğumu öğrendiğinden beri hiç istemiyor abur cubur yememi
Fkurt hanzade0 doktor herşeyden kararınca ye ama çiğ et balık yumurtadan pastörize edilmemiş süt ürünlerinden uzak dur dedi bide diğeri çok tüketme dedi vucudun zaten ihtiyacı olan şeyleri bi şekilde soyluyo ama kuru siyah çekirdekli üzüm yemeni tavsiye ederim doktor 5 aya kadar d vitamini kullanmama gerek yok dedi