Goz-deeee yok yok bacım 😀😀ne usumesı Bn yanıyorum herkes dıyo biz usıyrx ben camı acıyrm oyle ki ellıö ayagım yanıyp benımde erkek ve 3.oglum olacak hepsı bırbırden farklıydı yanı o yalan 😀😀tipimi kız a hamılesın kesin dıyrlar bende yok erkek dıyınce sasrıyorlar yanı o usume yalan yanı 😀😀allahım saglıkla kalbımzdekını versın cnm 🥰