Goz-deeee Hamileliğimin çok başındayım çok üşüyorum erkektir o zaman diyorlar anlam veremedim var mmıdır acaba bağlantısı🤣
Bebiscann Goz-deeee alakası yok canım kansızlık vardır muhakkak ondan üşüyor olabilirsin 2 oğlum var birinde yandım hep ateş bastı diğerinde üşüdüm kansızlık vardı
Zeynepp97 Goz-deeee Kız benimde erkek ben yanıyorum resmen en başından beri 😂 Kanımda düşük sadece ayaklarım üşüyor geri kalan her yerim yanıyor ateş basiyor beni😂😂
Ozlem2904 Goz-deeee erkek bebek bekliyorum ve evde esim usuyor ben yaniyorum 😅😅😅 esim hormonlardan m acaba diyip duruyo. Evde termometre var bebegimiz gelince dereceyi bilelim diye aldik 19.5C ev suan ama ben b bluzla duruyorum 😂😂😂
Sld-kocbay Goz-deeee bende başta cok üşüyordum banada oyle dediler ama 15 haftadayım kıza benziyor dedi ve kan degerlerm hepsi cok düşüktü sebebi buymus 🙏
Goz-deeee Bebiscann Kan testi yaptırdım pazratesi çıkıcak bakalım kısmet hayırlınevlat olsun bir oğlum var onda böyle üşümezdim🙏
NeseA Zeynepp97 canım benimde sadece ayaklarım üşüyor geri kalan vücudu mu ter basıyor erkek mi acaba🤔
NeseA Benimde dördüncü gebelik 12+5 hafta gebeyim:) başından beri sadece ayaklarım çok üşüyordu 2 oğlum bi kızım var kızımda ateş bastığını hatırlıyorum.ama erkek çocuklarını hatırlamıyorum. Bakalım bunun cinsiyeti erkek ise doğrudur o zaman 😘
Goz-deeee Bebiscann Allahım sağlıkla doğmalarını nasip etsin bide süşük tehlikem var içerde büyük bir kanama alanım warmış🥺
Zeynepp97 NeseA Valla bilmiyorum ki artık orasını Rabbim bilir hayırlı sağlıklı evlatlar olsunda inşallah kız erkek fark etmez bence 😂
Zehra9616 Goz-deeee bunu diyen insanlara kansizlik olma ihtimalinizden bahsettinizmi😂 2. Oglani dogurcam aksine yaniyorum😂
Selin12- Goz-deeee bence çok saçma benim 3. Kizim olacak üçün dedw zangır zangır titriyor dum kansızlık olduğu icin
Goz-deeee Selin12- Maşallah🌸illa ki kansızlık hep düşüktür kanım zaten herseyi cinsiyetle bağdaştıracaklar önüne geçemiyorum🙏