Ciara93 Benim doktorumda Emre bey kendisinden memnunum çok senin adına çok sevindim gerçekten doğum istediğin gibi gerçekleşmiş ama şöyle duyumlarımda oldu bebekte bir sorun olduğunu söyleyip hemen sezeryana aldıkları oluyormuş doğum için içim içimi yiyor o yüzden