Gamze1710 4 doktora gittim yalan söyleyecek halleri yok evet doğumdan sonra geçiyor genelde ama her hastalıkta olduğu gibi bununda evreleri var benimki kabul edilir sınırı aşmış çoktan stent takılması gerekiyor acil olarak bende istemedim stent taktırıp sorun yaşayanlar da var diye . Biraz daha zaman geçmesini bekliyorum doğuma az bir zaman kala taktırırım belki Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah