Esin84 Deletedmom411 aynı şey bende de var. 14. Haftadayız biz de. Araştırıp durdum hatta bir haftadır ağrım baya arttı. Özellikle sağ kasığımda hissediyorum. Oturup kalkarken artıyor. Normal diyorlar rahim genişliyor diye ama. Bilemiyorum