Deletedmom95 ilk baslarda agri oluyodu yerlesme agrisidi diyorlardi. Simdide buyumeymis. Inanin o kadar agladim korkdumki doktorum korona olmus o yuzden calismiyor. Evini aradim ordan konusduk. Boyle boyle oldu soyledim bana kizdi bagirdi. Rahim genislenmesi ola bilir acilma ola bilir. Dunden beri agliyorum( baska dr sordum. Onlarda korkma eyer lekelenme ve s. boyle seyler yoksa acilma falan olamaz. Yarin gidicem in se Allah ultrasonda gorursem icim rahat eder Allahin izniyle bisey olmazolmamisdir(.