Kızlar tam 28 gün gecikmem var test yapmistim 2 hafta önce negatif ti dün de erken gebelik testi yaptım biri çok silik ciktı sizce neden geç döllenme ola bilir mi ki? Göğüs hassasiyetim kasık ağrım her an regl olcakmisim gibi oluyor arada miğde bulantım oluyo belim sırtım zaten kopuyor yorumlarınız neler