Burcusahinnn 165 tl ödüyorduk bugün kontrole bi gittik zam geldi 210 tl demezler mi şok oldum ve çok gerildim henüz yılbaşı bile gelmedi ne bu acele😒sizde durumlar ne kızlar?
Aysununannesi00 Burcusahinnn ilk gittiğim de 150 dediler 3 hfta sonra gittm 180 dediler haftaya gel dediler bakalm ne kdr alıcaklr bu sefer
gamzecapanoglu Burcusahinnn Bizde 100le başladık 180 le devam ediyoruz bir daha ki gdişimize 200 ü geçer sanırım 🤷♀️
SekerDehasi Burcusahinnn Hangi doktor senin yine iyi hayata Nazmiye hanima gidiyorum 250 tl olmus 😃 sendikaliya 220 tl 🤭
Nazlii__ Burcusahinnn size yine geç yapılmış bize 3 ay önce yapıldı 😂 215 te bizimki oldu yılbaşında yine yaparlarsa şaşırmam
Analigue Sürekli zam geliyor doğum zamanı ne cıkacak bakalım 😒 205′den 235′e cıkmıştı bir ay önce.İki hafta önce 263 tl ödedim bakalım haftaya ne ödeyeceğiz 😏
Aysununannesi00 Burcusahinnn değilim balım 14 ünde gittim salı günü medara gidiyorm 195 aldılr belki yine zam gelmiştir 21 inde belli olur acaba bu zamlanma doğum ücretni etkiliyor mu
Hzlkaya Bizimde 150ydi geçen ay 185 oldu bakalım yılbaşı sonrası ne olacak ilk kızımı bu doktorda sezeryanla doğurduğum için değiştiremiyorum da bakalım marta doğum ne kadar olucak 🤷🏻♀️
Burcusahinnn Hzlkaya hayırlısı canım inşallah doğuma kadar bir daha zam olma benim de subat sonu nasipse doğumum