poyrazinannesi3547 Tuqba27 37 haftalık olduk az önce ayy nefes alamıyorum heryerim şişti yatp kalkmak çok zor oluyor midem fena yanıyo ama az,kaldı Allahın izniyle sabretcez biraz daha hepimiz sağlıkla kavuşalım bebişlerimize
Tuqba27 poyrazinannesi3547 amın canım benım hepımız ınsallah bebıslerımı kucagımza saglıkla alırız 🥰🥰
Black-34 37+2 mide bulantılarım var birde ilk zaman ki gibi de olmuyor daha değişik böyle bulanıyor ama bir yandan da sürekli acıkma hissi 🙄🙄bir an önce gelse de kurtulsam ya sağ Salim
Tuqba27 Ceylan01-13 subatın basında buyuk ıhtımal sezeryan olucam ama ne zaman gun verırler bılmıyorum canım