Tuqba27 Nasıl hıssedıyosunuz nasıl gıdıyor kızlar benım bacak agrıları cok fazla gece donemıyorum agrısından oturup kalkamıyorum halsızlıkde cok arttı 😞
Caglaluna Tuqba27 bende de ağrı çoook dönemiyorum, oturunca kalkmak çok zor ama çok şükür halimize 😍 32+5
Hanife_ Tuqba27 ben de an itibariyle 32+0 oldum şiddetli sol kasık ağrım var bayadır gebelik sekeriyle başetmeye çalışıyorum gece sürekli uyanıyorum sonra sabaha kadar uyuyamıyorum bundan çok şikayetçiyim ya
Tuqba27 Hanife_ Allah sıfa versın canım benım bebegını sağlıkla kucagına almak nasıp olsun ınsallh az daha sabredıcez🥰
Sertbas41 Tuqba27 aynıyız 32+0 bacak ağrısı bende de var felaket ağrıyo ve gece sağa sola dönmek canımı çok yakıyo ☹️ Ama Allah’ın izniyle bebeklerimizi kucağıma aldığımızda geçecek 🐣 Zafer bizimdir 💪🏻😀
Tuqba27 Sertbas41 ınsallh saglıkla kucagımıza alırz canm 🥰🥰🥰🥰 bn magnezyum kullanıyorum hafıflettı sende doktoruna soyle ıstersn en azından hafıfletr
Sertbas41 Tuqba27 şuan kullanıyorum ama bişeye yaramıyo ilacın adı magosit senin kullandığın ilacın adı ne
goktugun_annesiii Tuqba27 36+1 bacak aramdaki kemikler belim aşırı ağrıyor yatakta dönerken çok zorlanıyorum bende aynı şekilde🤦🏼♀️🙄