M_erve Arkadaşlar dün evde gebelik testi yaptım çift çizgiyi gördüm bugünde hastaneye gidip kan tahlili verdim sonuç 1.20 çıktı gebelik yok dedi doktor benim gibi olup hamile olanlar varmı
derindemir M_erve vallaha bende aynısını yaşadım hatta kesin hamileyim diye gezdim ama test yanlışmış maalesef
Oznurkk M_erve çift çizgi dediğiniz acaba kuruma çizgisi mi ? 1.20 değeri gebelik yok anlamında . İdrarda çıkacak kadar olsaydı kanda kesin çıkardı 🥺
Kbraa1221 M_erve beniiiiiim 🙈 banada negatif dendi ama hissediyordum var olduğunu. Şimdi 5 aylık hamileyim 🥰
M_erve Mariamu yaa gerçekten mi rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah deger kac günde yükseldi peki
Kbraa1221 M_erve ben kan testi negatif çıktıktan 2 gün sonra evde gebelik testi yaptım silik çıktı ertesi gün kan verdim 19.48 çıkmıştı sonra 2 günde bir kan verdim 2-3 kat arttı :)
M_erve Mariamu bende bugün yaptırdım pazartesi günü gidip tekrardan bir tahlil yaptırmayı düşünüyorum 4 gun regli gecikmem var bakalım
Mariamu M_erve Rabbim seninle birlikte isteyen herkese nasip etsin bu duyguları canım inşallah güzel haberlerle gelirsin 🥰❤️
Tgcehalil Kbraa1221 bende bugün verdim kan bendede negatif çıktı ama hala adet olmadım adet geçene kadar beklemelimiyim