aysunkale Ben özelde öğretmenim. Kendime o kadar güvendim ki 38. Haftaya kadar çalışırım😁 ama gel gelelim o iş öyle olmuyormuş. 34. Haftada pes ettim. İki haftadır evdeyim. Ama bu seferde evde sıkılıyorum. Alışınca demekki. Evde olanlar neler yapıyorsunuz vakit geçirmek için bana bir akıl verin. Patlıcam valla sıkıntıdan😔😔