Aysee_35 aysunkale ben ayrıldım 24.haftamda. Öğretmenim bende.. İyi ki de ayrılmışım çalışamazmışım.. Ama şuan haftan çok iyi çalışabilirsin 20.haftadan sonra zorlar
RHMYT aysunkale 24te idari izne ayrılmıştım. Dün de 32de doğum öncesi izne ayrıldım. Okul öncesi öğretmeniyim.
Mihrimahhhhhhhh Zeynepaker cok kotu geçti iki hafta rapor aldim çalışinca bir sekilde zaman daha cabuk geciyor
Ceyda1- Mihrimahhhhhhhh Şanslısınız :) benim özel sektör. Normal şartlarda 37 de çıkmam gerekiyor ama bazı sağlık problemlerim yüzünden erken çıkacağım
Mihrimahhhhhhhh Ceyda1- yaa bende 32 de donup tekrar çalışmayi dusunuyorum dogum iznimden dusmesin die 🤷♀️ Bakacam kimsem yok bebege
Muberenay_25 Ceyda1- canım bende özel sektör iki aydır raporlugum bu ayın 28 de 32 haftam doluyor analık izni ayrılacam son üç ay baz alınıyor para için senin bilgin varmı ben düşükten alırmıyım rapor oldum için sigortada az yattı
Ceyda1- Mihrimahhhhhhhh Evet bende çok istedim bebekle vakit geçirmek ama maalesef. Bakacak kimse olmaması büyük sıkıntı rabbim yardımcın olsun 🥺 Ama kamu da sanırım doğum izni baya uzun. Benim 4 ay sadece
Hilalbasak 40 kadar calisirim diyordum ilk zamanlar ama 32 yi zor gordum ogretmen oldygum icin sabahlari işe gitmek ve işteyken her dakika tuvalete gitmek işkence olmustuu
Morprenses Hilalbasak bende öğretmenim aynen aktarırım falan dedim de sırt ağrım fena. Normal izni bile 24 e çekmeleri gerekir bence. Şuan 30 dayım gün içinde sırtım çok ağrıyor
Mihrimahhhhhhhh Ceyda1- maalesef bizde de dort ay o yuzden idari izinbitince doguma kadar çalismayi dusunuirum iyi olursam tabi yoksa iki aylik bebegi nasil birakacaz 😔