Sblut23 kuzum ben 82.5 tum en son çareyi diyet e başlayarak yaptim 60 a kadar indim 62 ile 2. Gebeligimdeyim suan .. önce odemleri sonra yağlardan verdim diyet dediğime bakma sadece yaptığım şey porsiyon kuculttum yani onceden 2 3 çeşit yemeğin her birinden 1 tabak yerken önce tatlı tabakları gibi başladım sonra ise kaseler şeklinde devam ettim ve ne olursa olsun ortadan yeme tabak yap kendine bol sıvı ve akşam 6 dan sonra hiç bir şey yeme tatlı unlu herseyden uzak dur ve spor yap evde kendine bi 15 20 dk ayır leslie yapıyordum ben faydası olur canim dene ve her hafta tartil gitmediği zaman beslenme düzenini gözden geçir öğlenleri güzel beslen akşamları hafif ve doyurucu insallah verirsin canim benim 💜